sommaren är kort

idag har det regnat hela dagen. man blir som småsur av regnet.
nu har jag bakat bullar iaf, det är ju alltid nåt.
det känns typ som att sommaren är över nu faktiskt, typiskt när jag just har blivit ledig!
här är lite bilder på vad jag hunnit göra i sommar trots allt : (förutom att jobbat häcken av mig alltså.)

varit i min älskade stuga:






campat i övik/höga kusten: (fråga inte vad jag gör på bilden men)






matat ett får: (eller ett lamm eller vad det är)



"tatuerat" peder (det är bland annat en gris, en fruktskål och en orm om det inte syns)



druckit alkohol och kämpat i sinne för att få en solbränna tillsammans med hannah.




 och gosat med min älskling såklart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0