igår..

igår var jag förbi josse en sväng och vi tjattrade en massa och åt jättegod kladdkaka. sen berättade hon att deras barnvagn hade kommit så då följde jag henne och hämtade den. hon behövde ju som en stark pålitlig person för att kunna lyfta in den i bilen så jag kände mig väl anpassad för det uppdraget.
barnvagnen var jättefin och guuud vad jag längtar till deras lilla knodd kommer ut, då kommer jag typ att bo där. men de behöver ni ju inte säga till josse.

sen påbörjade jag mitt nya, nyttiga liv med att göra grönsakssoppa till middag. och tro det eller ej men peder tyckte faktiskt det var gott, eller så är han jävligt bra på att hålla masken helt enkelt.

på kvällen for jag och hannah till edda för att simma lite. jag vet inte varför men jag har som utvecklat nån slags fobi mot badhus på senare år. det enda jag tänker på är allt detta snor, saliv, kiss, och gud vet vad som flyter omkring där i vattnet, och som jag sedan lyckas svälja i mig flera liter av. hur äckligt är det inte egentligen? så igår försökte jag simma med huvudet så långt ovanför vattenytan som möjligt, för att inte få i mig av detta vatten. och jag kan bara tänka mig hur lustigt de måste ha sett ut.

sedan färgade hannah mitt hår och jag somnade typ under tiden för jag var så himla trött efter simningen. man är fan inte van att röra på sig ska jag säga er.

här har ni färgen på håret ungefär, fast kortet är taget efter förra gången jag färgade:


Kommentarer
Postat av: johanna

jajemen, det blir promenad. Jag dyker upp vih halv 4-4 tiden.. ska hämta ante på jobbet osv. Men vi ses iaf! kram på dig!

2008-08-29 @ 12:00:29
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: karin

ooo, looks like my work : )

kram vännen.

2008-08-30 @ 16:56:00
Postat av: johanna

hej gumman. Vad tror du, är du laddad inför ett träningspass ikväll? Blir det broarna, core kl 19, eller dansen kl 20? eller blir det soffan.. :P

2008-09-01 @ 08:30:05
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0