hemma igen!

då var man hemma på dirigentvägen igen, ganska skönt måste jag säga. man blir ju rentutsagt knäpp av fjäll-luften, det är sant!! man börjar drömma konstigt, man måste kissa typ 10 ggr i timmen, man skrattar åt allt, även sånt som är tråkigt, man börjar gilla tystnad, osv osv.

men vi har iaf haft det hur bra som helst, och jag är typ nykärare än nånsin ska ni veta.

däremot har jag gått upp typ 10 kg. detta måste jag göra något åt, helt klart!

bilder får ni i morgon, här kommer två av resans roligaste citat:

på fjället
emma: hör du hur tyst det är...
peder: mmm, visst är det skönt?
emma: joo.. men jävligt tyst alltså.
5 minuter senare:
emma: FAN, vad tyst det är. det känns typ som att jag dött!

i bilen på väg hem
emma: de blir ju att ta en låång promenad när jag kommer hem. jag har ju bara ätit och inte rört mig ett skit på 5 dagar.
peder: (tröstande) joo men gumman du har ju varit jätteduktig. du klättrade ju uppför den där stenen minns du?
emma: ja just ja. ja de gjorde jag ju. och det var faktiskt ganska svårt.

tillägg: det var typ världens minsta sten som jag kämpade i sinne för att ta mig upp på. sen blev jag skitnöjd och tvingade peder att ta typ 20 kort på mig när jag stod på den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att höra att ni haft det bra:)

Nu ska vi hårdköra med träning, eller hur. Jag tänkte börja kvällen med en stor skål glass som uppladdning. haha. Kram gumman!

2008-08-24 @ 19:47:31
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0