dödssjuk?

vad är det med det manliga könet och förkylningar egentligen? så fort dom är de minsta snoriga eller känner av den minsta av huvudvärkar så är det som om det vore akuten nästa. som om stunden vore kommen helt enkelt.
peder har nu fått en liten förkylning (enligt mig) eller en dödlig influensa (enligt honom) och har legat och ojjat sig i natt.
jag undrar hur män skulle reagera om dom t ex fick känna på att ha riktiga menssmärtor? eller att föda barn?

eller är det nån där ute som har en pojkvän/fästman/man som faktiskt överlever en lätt förkylning utan klagomål om krämpor?

nu ska P faktiskt köpa en ny TV hit idag, för han tycker min är för liten, vilket han iofs har ganska rätt i. så eftersom han är så snäll så unnar jag honom faktiskt att klaga lite över sin "svåra sjukdomssituation". för jag tycker ju faktiskt om honom så mycket.  bara han är tyst när vi ska titta på TV sen.

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha ja det är värsta manssyndromet! Men karln min har faktiskt slutat klaga på småsaker sedan han var med på förlossningen ;)

2008-08-28 @ 13:01:04
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0