bakning och bäbisar

jahapp, så har redan en vecka av lediheten förlöpt eller hur fan man säger. inte har man åstadkommit direkt mycket heller, men det kanske är det som är meningen? har iaf bakat en hel del inför födelsedagen (det är typ en månad kvar, men ändå...) och kokat lite sylt. hemmafruigt värre!!

i torsdags träffade jag josse och i fredags jenny, de är båda gravida så jag spådde dem båda om vilket kön de skulle bli på barnen. josse skulle få en tjej och jenny en kille, så nu återstår det att se om jag har rätt, men de tror jag fan.
hur mysigt var det inte förresten med deras tjocka magar? det och allt babysnack gjorde ju inte direkt att man blev mindre sugen på en liten... men, man får väl snällt vänta i typ 100 år till... !

idag sov jag till 12 och det kändes välbehövligt som fan. det regnar ute i dag också så de blir väl att göra ingenting även denna dag. igår höll jag förresten på att skära av mig ett finger när jag skulle göra mat. fuck-you-fingret dessutom. kunde ha blivit en dyrbar förlust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0