återkomsten?

kanske är det här den stora återkomsten ni alla har väntat på ! jag blev som sugen att blogga igen, helt enkelt.
eller snarare, jag är nu ledig i tre veckor och inte har nåt att göra på dagarna.
idag var jag ut och plockade blåbär, till exempel. det säger det mesta.
så nu har jag gjort blåbärsmuffins, och kommer att skita blått resten av veckan.

och jag har en katt nu, doris heter hon.

och jag är kär som aldrig förr, och lycklig så in i helvete.

tänk att en enda person kan göra så att alla bekymmer och probem bara försvinner, och man bara går runt med stort fånigt leende hela dagarna.

Kommentarer
Postat av: Emelie

så roligt att du är tillbaka i bloggvärlden, du har varit saknad ;)

2008-08-17 @ 20:59:49
URL: http://emelienor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0