trevlig vecka (!?)

om jag typ aldrig bloggar så är det för att jag började en ny kurs i måndags och är i umeå typ 24 timmar om dygnet.
min nya kurs är verkligen en favorit värd att nämnas lite mer känner jag, i veckan har jag bland annat:

- blivit tvingad att köpa en bok på 600 sidor, om fysik och kemi, på engelska, för drygt 700 spänn.
- gått skola till 12 på natten för att vi skulle titta på stjärnor och planeter. men det var mulet så vi fick sitta och lyssna på en gubbe som aldrig ville sluta prata istället.
- sist men inte minst: idag har vi varit på reningsverket och sett på bajs och kiss och lite annat smått och gott. ljuvlig doft där vill jag säga! mycket intressant att se de små bajskorvarna guppa omkring från rum till rum.

nä, man får försöka tänka positivt.. jag har ju bara 9 veckor kvar av kursen. tjohoooo

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha bajs är kul.
jag har hört rykten om att vi blir grannar emma? :)

2008-04-04 @ 22:56:40
URL: http://emelienor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0