SOL!

jag tror vädret har lyssnat på mig trots allt.. så himla härligt det har varit idag!!!
först tog jag en promenad på 2 timmar, ja ni läste rätt, och nej, jag är inte sjuk på något sätt. däremot gick jag vilse som fan så det kan ha haft inverkan på promenadens längd faktiskt.
sen har jag suttit på altanen och solat lite, vilket har resulterat i sisådär 2000 nya fräknar!! VARFÖR kan man inte få bli brun istället?!! jag funderar på att försöka mig på en ny teknik, om jag solar tillräckligt mycket kanske jag får så många fräknar så dom täcker HELA ansiktet, och då borde jag ju se brun ut, eftersom fräknarna är ju bruna. smart va?? det blir mitt nya expriment.

ikväll blir det partaj. om ni har (o)tur  får ni se vad jag ska ha på mig sen. om jag kan bestämma mig nångång vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0