SERIÖST!!!!

alltså denna dagen! det är som ett stort skämt nästan!!! jag förstår om ni börjar bli less att höra om mig och min cykel och allt vad vi pysslar med men detta måste jag bara berätta! föreställ er detta:
det är morgon, typ snöstorm, jag kommer cyklandes på väg till busstationen. självklart har dom inte plogat gång-och cykelvägen utan de är typ 1 m snö där. seriöst?? att köra fram och tillbaka 17 gånger med den där traktorn utanför mitt fönster klockan 5 på morgonen det går bra, men inte fan kan dom ploga där det behövs.
ja iaf, JAG plogar typ hela cykelvägen fram till stan med min CYKEL samtidigt som jag skriker den ena svordomen efter den andra.  jag tror aldrig jag har varit så arg i hela mitt liv! (ja,  kanske på nån domare nån gång, men iaf. )

när jag äntligen kommer fram till stan inser jag att jag måste cykla utav bara helvete om jag ska hinna med min buss eftersom den förmodigen kommer att åka iväg när som helst. så jag cyklar utav bara helvete helt enkelt och då självklart så KROCKAR jag med en annan cyklist. och det är ingen liten krock vill jag säga er, det är en riktig jävla fet-krock. men jag som har så bråttom hinner inte ens se hur de gick med killen jag typ just kört över ,utan hoppar nästan med cykeln över honom för att fortsätta mot bussen. som jag förövrigt hann med.

och INTE nog med detta, efter 2 timmars bussfärd till umeå, en timmes väntan där på att lektionen ska börja, kommer en gubbe och säger att lektionen/föreläsningen är inställd idag. så det är bara för mig att åka hem igen då. jag hade alltså lika gärna kunnat ligga i min varma säng hela dagen och ätit kakor, istället för att ploga cykelvägar och köra över folk. TJOHOOOO!

Kommentarer
Postat av: Louise

Men hörredu du skulle nog att stannat under täcket idag hör jag.. stackare! Hoppas du mår bättre annars..

2008-04-09 @ 16:39:17
URL: http://chiqquita.blogg.se
Postat av: J

du har det inte lätt du.. du får se till att ta ut några agretioner (?) på frillen ikväll:)

2008-04-09 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0