normal?

ibland känner man att man kanske är rätt så normal trots allt.
jag kände mig iaf väldigt normal idag när jag cyklade förbi en alkis på stan. han stod nämligen och pratade med den här statyn "hjorten" ni vet. han pratade med den och strök den över nosen. i andra handen hade han en ölburk, kanske skulle han bjuda hjorten på lite?

då kände jag mig som sagt rätt normal. och kanske också lite lyckligt lottad. jag har iaf riktiga personer att prata med.

däremot känner jag att jag måste gå och borsta tänderna nu. skulle spraya mig med lite brun-utan-sol men det känns som det mesta verkar ha hamnat i munnen. MUMS! hoppas jag inte får bruna tänder och tunga nu???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0