jävla väder.

alltså kan vädret typ BESTÄMMA sig vad det vill eller? snacka om beslutsångest, ena stunden är det strålande sol och skitvarmt, sen typ ösregn, och nu typ snöstorm. jag ställer gärna upp och hjälper till om det är så jävla svårt att välja ETT väder. det är lite svårt att välja hur man ska klä sig nämligen, som det ser ut nu får man typ gå ut i bikini, stövlar, mössa och vantar, bara för att vara förberedd för alla väder som verkar dyka upp per dag.

i morse skulle ni ha varit vakna vid 6-tiden och sett mig cykla till stan. mitt bakre cykeldäck har nämligen punktering så det är ingen luft i det. det gick inte så jättebra att ta sig fram utan cykeln hoppade som mest omkring, det såg nog väldigt roligt ut. jag var lite småirriterad. och svettig.

nä nu ska jag sätta mig och läsa min 600 sidor tjocka bok om kemi och fysik, som är på engelska. det ska verkligen bli kul. jag gissar att det kommer att ta högst 7 minuter innan jag tänder eld på bokjäveln. vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0