gud i love you!!

GUD eller vem fan det är som fixar vädret - I LOVE YOU!! hur härligt har det inte varit idag! jag har suttit på altanen i bara linne och pluggat (solat) och typ svettats ihjäl och bara njutit.image107

fräknarna har förökat sig drastiskt kan jag säga er, var ska detta sluta?
förr sa alltid mamma: du ska vara glad att du har fräknar istället för finnar. men just nu känns de som att jag hellre har finnar fulla ansiktet, då kan man iaf prova olika krämer för att få bort dom, och klämma på dom och annat kul. fräknarna går ju fan inte ta bort, dom får man leva med, resten av livet!!

och om ni undrar vad boken som jag sitter och läser på bilden handlar om så har jag ingen jävla aning. men jag har ändå läst hela idag. eller läst samtidigt som jag solade. och man måste ju som blunda när man solar. jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0