friday

herregud vad slut jag är!! först har jag städat i gamla lägenheten hela jävla dagen, sen cyklade jag direkt och tränade, och sedan hem och börja bära kartonger till förrådet. nu sitter jag här och ska försöka orka ta mig till duschen. det är typ en meter så det är väl inte så jobbigt, och dessutom luktar jag väldigt äckligt så det är ju liksom ett måste.

något annat som är äckligt är att våran lärare, som jag skrev om i förra inlägget, har skickat med oss maggotar (maggots?) eller vad fan det nu heter hem. 5 st var har vi fått och vi ska observera vad som händer med dem och rita hur dom ser ut dag efter dag. jag har sagt att jag skulle vilja ha ett husdjur nu när jag bor själv, men det var inte direkt det här jag hade i åtanke då. vad händer om dom rymmer?? om dom helt plötsligt ligger bland frukostflingorna på morgonen eller på huvudkudden när jag ska gå och lägga mig? HUVVA! må dom förpuppa sig eller dö så fort som möjligt!!

nu ska jag släpa mig in i duschen och vänta på att den här tösen ska komma så ska vi väl sitta och snacka lite skit resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det jävliga är att efter att de förpuppats blir de äckliga flugor... :(

2008-04-25 @ 19:31:28
Postat av: hannis

taaaaaaaaaa boooooooooorrrrrrtttttttttt deeeeeeeeennnnn:P haha söt ja var där, eller sååå int haha

2008-04-25 @ 22:13:12
Postat av: karin

aww, maggotsar? då vet jag inte om jag vågar hälsa på :P

2008-04-27 @ 00:28:11
URL: http://simma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0