förlåt

förlåt att min blogg är typ världens tråkigaste just nu. men jag har som varken tid eller lust att skriva nåt känns de som. så fort jag tagit hit min kamera ska ni få se bilder på lägenheten iaf.

inatt drömde jag att jag var med i en tävling där den som var vaken längst skulle vinna en plasma tv. jag hade redan vunnit en kryssning till paris men ville vinna den där tv:n också. alla som var med i tävlingen hade fått 4 sömntabletter var, så det var svårt att hålla sig vaken. jag minns inte vem som vann men jag hoppas att det var jag.

igår på bussen såg jag världens största skor. som satt på världen största fötter. på en helt vanlig kille, tror jag.
dom var så stora att de två timmarna jag spenderade i bussen satt jag nästan enbart och stirrade på dom.
sedan försökte jag diskret att hålla upp min fot bredvid hans bara för att jämföra liksom, för jag tror mina var ungefär hälften så stora. men då såg han typ sur ut så jag fick som avbryta det.
men jag skulle gissa att han hade typ över 50 i storlek. om man nu kan ha det?


våran lärare vi har just nu är förövrigt helt knäpp, eller vad säger ni om detta samtal som utspelade sig i klassrummet: ( Läraren =L)

L: Hålet där hönorna kissar och bajsar och värper och blir befruktade i kallas för KLOAK. Är det nån som har tittat på en hönas kloak riktigt noga nån gång?
Klassen: Näää.. ?
L: Är det nån som har disikerat en höna?
Klassen: Nää..?
L (entusiastiskt) : Om ni vill kan jag ta med en gammal höna som vi kan disikera nästa gång!!!

KUL?


Kommentarer
Postat av: J

haha, det låter som attni får vara med om en hel del spännande saker. allt från maggotens utveckling till hönans innehåll:P

2008-04-24 @ 16:49:36
Postat av: Louise

HAHA! Vad fan pluggar du för något?!

2008-04-24 @ 20:26:35
URL: http://chiqquita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0