flytt

ja nu har jag snart flyttat klart faktiskt... hitills har jag gjort dessa konstaterandet:

- min nya lägenhet är ungefär lika stor som toaletten där jag bodde tidigare.
- det är omöjligt att rymma allt i köksskåpen. när jag äntligen hade lyckats trycka in det mesta, upptäcker jag att det inte finns något skafferi, ett av skåpen som redan är fullproppat med saker måste jag alltså ha till skafferi.
- ingen av mina favoritsaker (köksbordet, stolarna, korgfotöljen, mattorna) ryms. om jag inte kapar dem på mitten dvs.
- man hör när grannarna spelar musik. när de pratar, när de duschar, när de skiter och när de ligger med varandra.
- det är hundra grader här inne nu, när det typ är vinter. hur många grader kommer det då att vara i sommar?
- lägenheten är typ byggd för dvärgar.
- kom hit allihopa så kan vi leka inte-röra-mark. det blir lätt för de finns typ ingen golvyta där de inte står nåt. jag har tryckt in så mycket av mina saker som  möjligt.

nu kanske jag låter lite negativ. men jag trivs faktiskt ganska bra redan. och det blir så fint och mysigt och jättebra tillslut tror jag.


Kommentarer
Postat av: J

jag förstår att det blir en stor omställning, men du ska se att det blir bra när du väl har fått allt klart osv!:) ska bli spännande att se hur du har det! kram på dig!

2008-04-22 @ 18:44:42
Postat av: karin

jag tycker om att leka interöramarken.

2008-04-23 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0