det går framåt...

nu har vi fått handpenningen på vårat radhus så det är snart sålt.. det känns jätteskönt för nu kan man kanske äntligen börja leva igen och gå vidare.
jag har också köpt en lägenhet som jag snart får flytta in i
och en ny soffa, en ny tv-bänk
och idag kom mina tapeter som ska bli en fondvägg, den ser ut såhär:
image98

men det ska alltså bara vara en vägg. jag valde ljusa tapeter för jag tror min lilla etta kommer att kännas strörre då. men det kommer nog ändå bli en omställning att flytta från en fyra med två våningar till en liten etta.
till veckan ska jag kika på tapeter till köket och hallen.

det jag undrar mest är hur jag ska klara av att bo själv. jag är mörkrädd som fan t ex. sen kan jag typ inte öppna nån förpackning av nåt slag utan det har peter jämt fått hjälpa mig med. sen kommer jag typ inte att ta mig någonstans för jag har ingen bil längre.
 sen vad gör man om det blir nåt fel på datorn eller om det går en propp?
jag är iaf bra på att hammra och spika. om det nu skulle behövas. jag tror nog att jag kommer klara mig ganska bra ändå. för jag har världens bästa familj och världens bästa vänner:

image99
här är jag och dom för typ 100 år sen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

du kommer säkert att få superfint, men stor omställning som sagt, du får komma och sova på min soffa om du blir för mörkrädd :)
du jag började kolla på dom där prova på biljetterna, man måste skriva namn och kortnummer på den man blivit inbjuden av för att dom ska gälla, men jag har hört att det var du som bjöd in mig Emma ;) haha
ha det fint! kramen!

2008-04-08 @ 21:42:02
URL: http://emelienor.blogg.se
Postat av: J

Det kommer nog att gå jättebra allt med flyttandet osv. och du vet ju att det bara är att höra av sig om det skulle vara nåt! "you just call out my name.. and you know where ever i am, i´ll come running yes i´ll will.. you got a friend" =)

2008-04-09 @ 13:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0