är jag ensam?

alltså jag har länge funderat på en grej, och om jag är ensam om att göra denna grejen.
det är lite pinsamt men så här ligger det till: varje gång jag går förbi en människa som typ ser sjuk/gammal/äcklig/konstig ut, så håller jag andan. jag håller andan allt vad jag kan tills att dom har gått ungefär 5 meter bort från mig. då kan jag andas som vanligt igen. jag vet inte varför jag gör det men det är som att jag tror att jag kommer bli sjuk/gammal/äcklig/konstig(are) om jag andas in typ vindpusten från dom, eller ännu värre, om jag andas in luften dom andas ut.
det värsta är om man möter ett helt gäng med sjuka/gamla/äckliga/konstiga. för då måste jag ju hålla andan jättelänge så att jag nästan håller på att svimma.

är det här nåt slags sjukligt beteende jag håller på med eller? borde jag söka hjälp? finns det nån där ute som lider av samma problem?

jävlar vilken bekännelse jag har gjort här. det här är typ en av mina hemligheter egentligen som jag inte tänkte berätta för nån. men nu har jag visst gjort det just.

Kommentarer
Postat av: J

emma, du är inte ensam. jag brukar faktiskt göra sådär ibland också! :P

2008-04-16 @ 21:39:43
Postat av: Emelie

haha jag brukar också hålla andan!

2008-04-17 @ 09:46:43
URL: http://emelienor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0