vad händer?

vad händer? jag sitter här och lyssnar på nordman. NORDMAN. minns ni honom?  ni vet den där hesa snubben som typ såg lite kriminell ut och hade hål i örat om jag inte minns fel. jag kom som bara på att jag vill lyssna på honom. jag tror det är lite småtöntigt att göra det men... shit happends. man kan inte vara cool jämt, helt enkelt.

idag har jag fått hjälp att sätta upp lite tavlor och en spegel. allt blev typ snett för vi hade inget att mäta med men skit samma. nu är dom uppsatta iaf.

nubben har lurat i mig att det finns ett spöke i vårat hus som heter gudrun. han säger att han känner en som har bott granne med oss och att dom flyttade p ga detta spöke. jag vill INTE träffa gudrun. han säger att hon sjunger sånger också, typ spöksånger... jag är RÄDD. vad ska man göra om hon kommer, liksom? tips mottages!

och imorgon ska jag jobba, fast egentligen skulle jag vara ledig. det gillas inte!
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe vandraren.

2007-06-16 @ 23:22:28
URL: http://simma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0