flitiga emma.

flitiga lisa har fått en rival, flitiga emma. idag har jag påtat i trädgården eller vad det heter, planterat blommor, klippt gräset, krattat m.m
HERREGUD skulle man nästan kunna säga. här snackar vi inte gröna fingrar, här snackar vi gröna armar, minst. ja, ni ser ju själva på bilden nedan. nu ska jag bara komma ihåg att vattna dom jävlarna också, något jag måste erkänna är den svaga länken hos mig, trädgårdsgudinnan.

ikväll ska jag och se fotboll hos johanna. det ska bli trevligt. jag hoppas hennes kille inte blir rädd för mig, jag har ju lite, vad man kan kalla,  "hett temperament" när det gäller sport och sånt. menmen, får väl bita mig i tungan eller slå mig på käften eller något, skärpa mig helt enkelt, så ska det nog gå bra. HEJA SVERIGE!
för visst är det sverige som spelar?!?

image3
image4

vill ni anlita mej som trädgårdsmästare, blombindare, blomfluga, eller helt enkelt en inspirationsskälla för just ditt hem, eller din trädgård. skriv en kommentar i bloggen, så ska vi nog kunna komma överrens.
Mvh /Flita Emma, trädgårsgudinnan med de gröna armarna.


Kommentarer
Postat av: Emmamamman

-Känner mej enormt stolt, en dotter med gröna armar och jord under naglarna!-Det är nånting att skryta om på syjuntan!! Dessutom skriker hon högt under hockey och fotbollsmatcherna,precis som sin mor,vad mer kan man begära?!

2007-06-09 @ 21:00:05
Postat av: Karin

Emma du är så söt.

2007-06-10 @ 17:03:45
URL: http://simma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0