dan före dan...

ja, för imorgon börjar jag jobba, och jag kommer att slå världsrekord i att vara nervös snart.
det är på hemtjänsten jag ska jobba, och jag kan ju ingenting !! tänk om jag ger någon fel medicin, tappar ner någon i golvet när jag ska lyfta dom ur sängen, tar på dem kläderna ut och in, eller dränker dem i duschen. ååå jag är så nervös!

och peter är och fiskar. han fiskar JÄMT, men han får aldrig någon fisk. så jag fattar som inte det roliga med det hela? funderar starkt på att det bara är så att han vill slippa mig, så därför far han och fiskar.
men igår följde jag faktiskt med. eller jag satt i bilen och lyssnade på radion och spelade harpan på mobilen.

åååååååååå nu kom det en sån där nervösattack igen. nu måste jag sysselsätta mig med något, helt enkelt.
skriver en rad imorgon, om jag inte sitter inne för mord på någon pensionär dvs......

Kommentarer
Postat av: Karin

you can do anything.

2007-06-11 @ 10:20:32
URL: http://simma.webblogg.se
Postat av: Karin

hur gick det?

2007-06-12 @ 19:30:00
URL: http://simma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0