sjuk

jag är sjuk. jag hatar att vara sjuk!! först på morgonen är det ganska skönt för man kan ju sova hur länge man vill. men sen då? när man har bläddrat igenom alla kanaler på tv:n och upptäckt att de bara är repriser av olika skitdåliga såpor som man dessutom har sett typ 10 ggr vardera.
ja, då ligger man där och tittar i taket.. rullar tummarna.. kollar hur länge man kan hålla andan utan att dö... sjunger lite... läser igenom alla 147 meddelandena i inkorgen på mobilen.. hostar.. äter lite godis... snorar.. ringer mamma och ber henne tycka synd om en.. och sen börjar man från början igen och gör allt en gång till. tills dagen är slut typ.

imorgon ska jag vara frisk.

appropå imorgon ska vi fara med barnen och åka skridskor på kopparhallen. det kommer bli roligt. jag hoppas att jag kom ihåg litegrann hur man åkte iaf.. jag vet ju att jag inte kan bromsa, och det är ett litet problem.
jag hoppas att jag inte ramlar på nåt barn och sådär. jag ska försöka göra en liten piruett så kanske dom blir lite imponerade ändå. vi får se.

krya på mig!

Kommentarer
Postat av: karin

krya på dej. och när kommer du till umeå igen? jag saknar dej.

2007-10-16 @ 23:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0