aså VA?!

image5


aså VA? bara jag som alltid trott att det där varit en kvinna ??

killen med koll.

följande dialog utspelade sig inatt mellan mej och peter:

jag: peter!! du snarkar!!
peter (yrvaken): HÖH?
jag: du snarkar !!!
peter: jaha, är det jag som snarkar? jag trodde det var du..
jag: haha, VA?
peter: ja, men jag låg som och tänkte: fan vad hon snarkar..
jag: HAHAHAHA, ja, men det var du iaf..!!

dagens roligaste.

Berusad man ville ha mer
 
 
UMEÅ
Vid femtiden på fredagsmorgonen fick SOS Alarm in ett ovanligt samtal. Det var en påtagligt berusad man i 18-årsåldern som beklagade sig över att en bensinstation i Umeå inte tillät honom köpa öl.

(Utdrag från norran.se)

HAHA.




en dålig dag.

idag har jag en såndär dålig dag ni vet. när man helst vill lyssna på den sorgligaste låten man vet, och bara sitta och gråta och snora och snyfta och tycka jävligt synd om sig själv. helst vill man att alla andra ska tycka synd om en också, och vill dom (peter) inte det blir man typ förbannad.
det spelar liksom ingen roll att det egentligen finns dom som har det så himla mycket sämre, som svälter eller har cancer eller är hemlösa eller nåt, för sånna här dagar finns det verkligen ingen i hela världen som det kan tänkas vara mer synd om än MIG.
därför har jag nu varit på coop och tröstshoppat en godispåse och ett par gardiner, så det ska kännas åtminstone lite bättre.

jag undrar om någon egentligen läser min blogg? förutom karin och mamma då. det är då bara dom som vågar sig på att skriva en kommentar. om det är nån annan som läser så GE ER FÖR FAN TILL KÄNNA!

jag tror jag kan uppfattas ganska cp eller allmänt flippad av de som läser min blogg, och kanske inte känner mig...
och dom som faktiskt känner mig, ja dom vet väl att det är så jag är!
men jag kan faktiskt vara väldigt serös också, som det här inlägget t ex, kändes ganska seriöst??

RSS 2.0